Διδακτική  επίσκεψη του τμήματος Α2 το Αυτοτελές Γραφείο Χημικών Υπηρεσιών Φλώρινας και στο Αρχαιολογικό Μουσείο

Τη Δευτέρα, 1 Απριλίου 2024, οι μαθητές-τριες του τμήματος Α2 του 1ου ΕΠΑ.Λ. Φλώρινας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο Αυτοτελές Γραφείο Χημικών Υπηρεσιών Φλώρινας της Χημικής Υπηρεσίας Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας του Γενικού Χημείου του Κράτους στο πλαίσιο Περιβαλλοντικού προγράμματος για το νερό. Συνοδοί εκπαιδευτικοί ήταν η κ. Σολωμού Ερμιόνη και η κ. Βασδέκη Δέσποινα.

Στόχος της επίσκεψης ήταν η ενημέρωση των μαθητών-τριών για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του νερού και τις μικροβιολογικές και χημικές αναλύσεις που απαιτούνται για να ελεγχθεί η καταλληλότητα του.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές-τριες ενημερωθήκαν από τον χημικό κ. Καλαούζη Παναγιώτη και την χημικό κ. Τέγου Ανδρομάχη, για τις δραστηριότητες του Γραφείου, ξεναγήθηκαν στο χώρο του εργαστηρίου και πληροφορήθηκαν για τον εργαστηριακό εξοπλισμό, ενημερώθηκαν για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του νερού και παρακολούθησαν τη διεξαγωγή χημικών αναλύσεων σε δείγματα νερού. Επίσης, δύο από τους μαθητές είχαν την ευκαιρία, υπό την καθοδήγηση των χημικών, να πραγματοποιήσουν οι ίδιοι χημικές αναλύσεις.

Τα οφέλη που αποκόμισαν οι μαθητές-τριες από την επίσκεψη αυτή είναι πολλαπλά και σημαντικά, καθώς ενισχύθηκε το ενδιαφέρον τους για το μάθημα της Χημείας.

Στη συνέχεια οι μαθητές-τριες επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Φλώρινας. Στόχος της συγκεκριμένης επίσκεψης ήταν να γνωρίσουν την ιστορία του τόπου τους μέσα από τα εκθέματα του μουσείου.Οι μαθητές-τριες περιηγήθηκαν στους χώρους του μουσείου και θαύμασαν την πλούσια συλλογή εκθεμάτων που καλύπτει την περίοδο από τους Νεολιθικούς έως τους Βυζαντινούς χρόνους. Εντύπωση τους προκάλεσε ψηφιδωτό από τις Κάτω Κλεινές που διακοσμούσε το δάπεδο κτηρίου ρωμαϊκών χρόνων, χαρακτηριστικό δείγμα του πλούτου των κατοίκων στην περιοχή της Φλώρινας κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Αν και αρκετοί από τους μαθητές-τριες είχαν επισκεφτεί ξανά το μουσείο, το ενδιαφέρον τους παρέμεινε αμείωτο σε όλη τη διάρκεια της επίσκεψης.

Μετά την επίσκεψη στο μουσείο, οι μαθητές-τριες συγκεντρώθηκαν στη Μπουάτ, όπου συμμετείχαν σε δράση στο πλαίσιο περιβαλλοντικού προγράμματος. Στόχος της δράσης ήταν ο έλεγχος της καταλληλότητας ενός πάρκου ή μιας παιδικής χαράς της πόλης.

Η Μπουάτ αποτελεί έναν από τους ελεύθερους χώρους της πόλης, που διαθέτει και παιδική χαρά. Εκεί, οι μαθητές-τριες χωρίστηκαν σε ομάδες και κάθε ομάδα ανέλαβε τη διερεύνηση ενός προβλήματος του χώρου, όπως η καθαριότητα, η συντήρηση και φροντίδα των εγκαταστάσεων κτλ. Κατέγραψαν την κατάσταση και τα προβλήματα του πάρκου και της παιδικής χαράς, συζήτησαν για τα αίτια των προβλημάτων και πρότειναν λύσεις αντιμετώπισης τους.

Οι στόχοι των διδακτικών επισκέψεων και της δράσης επιτεύχθηκαν και οι μαθητές-τριες πέρασαν ένα δημιουργικό και ευχάριστο πρωινό, μακριά από το άγχος των διαγωνισμάτων και των μαθημάτων.

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4