Ενδοσχολική επιμόρφωση στις διαδραστικές οθόνες

Την Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024 είχαμε τη χαρά να παραλάβουμε δεκαεπτά  διαδραστικές οθόνες αφής LG 75TR3DK-B , για να συμπληρώσουν τον υπάρχοντα ηλεκτρονικό εξοπλισμό του σχολείου μας.

Οι διαδραστικές οθόνες παρέχουν  έξυπνα ψηφιακά περιβάλλοντα στην τάξη και  βελτιώνουν το μάθημα.  Μια διαδραστική οθόνη  κάνει πιο αποτελεσματική την ανταλλαγή ιδεών μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών, ενώ με τη εύκολη συνδεσιμότητα επιτρέπει τη χρήση εφαρμογών, πολυμέσων, κοινωνικών δικτύων και online περιεχομένου στη μεγάλη οθόνη για πιο ενδιαφέροντα και συναρπαστικά μαθήματα. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να έχουν πρόσβαση σε εφαρμογές, πολυμέσα και περιεχόμενο για να κάνουν τη μάθηση αποτελεσματικότερη.

Ένας εκπαιδευτικός μπορεί να δημιουργήσει ένα συναρπαστικό μάθημα που εστιάζει σε μια εργασία, όπως μια δραστηριότητα αντιστοίχισης όπου οι μαθητές χρησιμοποιούν τα δάχτυλα για να ταιριάξουν αντικείμενα. Ένας άλλος εκπαιδευτικός μπορεί να ενσωματώσει πολλά στοιχεία σε ένα σχέδιο μαθήματος, όπως φωτογραφίες, μουσική και ιστότοπους, με τους οποίους οι μαθητές μπορούν να αλληλεπιδράσουν και ακόμη και να γράψουν σχόλια στον πίνακα.

Για την ορθή χρήση των διαδραστικών οθονών και την ουσιαστική μαθησιακή εμπειρία στην τάξη, οι καθηγητές του σχολείου μας επιμορφώθηκαν για να μεταφέρουν στη συνέχεια τον τρόπο χρήσης στους μαθητές, αλλά και για να πληροφορηθούν για νέα λογισμικά τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν μέσω των οθονών στη σχολική τάξη.

Η διευθύντρια του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας κ. Μακατσώρη Αγγελική και η διευθύντρια του ΕΚ Φλώρινας κ. Δούκα Βασιλική οργάνωσαν ενδοσχολική επιμόρφωση για τους εκπαιδευτικούς με θέμα:

“Χρήση της διαδραστικής οθόνης”

Την Παρασκευή   27 Σεπτεμβρίου 2024 ο εκπαιδευτικός πληροφορικής κ. Κυριακού Γεώργιος  πραγματοποίησε δίωρη ενδοσχολική επιμόρφωση για  τους καθηγητές του σχολείου, σε  συνεργασία με την εκπαιδευτικό πληροφορικής κ. Τζιώγκα Αναστασία.  Ο ενθουσιασμός όλων ήταν έκδηλος για τις πολλές δυνατότητες των νέων οθονών.  Η ενημέρωση ήταν ενδιαφέρουσα και εμπεριστατωμένη σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο.

Η πρακτική εφαρμογή όσων μάθαμε στην επιμόρφωση πιστεύουμε ότι θα ενθουσιάσει  τους μαθητές και θα τους  κάνει να συμμετέχουν με περισσότερο ζήλο στη μαθησιακή διαδικασία.

Ευχόμαστε να συνεχίσουν να γίνονται τέτοιες αναβαθμίσεις στα σχολεία μας, ώστε να κερδίζει η γνώση και η εκπαίδευση.

 

 

 

 

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4