Μέσα σε ένα κλίμα συγκίνησης, αγάπης και προσφοράς, οι μαθήτριες του Τμήματος Β Υγείας 1 του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Κέντρο Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης (ΚΕΦΙΑΠ) Φλώρινας, λίγο πριν από τις άγιες ημέρες του Πάσχα.
Την πρωτοβουλία συντόνισαν με υπευθυνότητα και ευαισθησία οι καθηγήτριες του σχολείου κ. Φρειδερίκη Γαζέα και κ. Παπαδοπούλου Σοφία, οι οποίες και συνόδευσαν τις μαθήτριες κατά την επίσκεψή τους. Σκοπός της δράσης ήταν η προσφορά δώρων και ευχετήριων καρτών στα παιδιά του ΚΕΦΙΑΠ, μεταφέροντας μηνύματα αγάπης, ελπίδας και αλληλεγγύης.
Οι μαθήτριες, με συγκινητική προθυμία, ετοίμασαν χειροποίητες πασχαλινές κάρτες και μικρά συμβολικά δώρα, δείχνοντας στην πράξη τη σημασία της ενσυναίσθησης και της κοινωνικής προσφοράς. Η ανταπόκριση και το χαμόγελο των παιδιών που φιλοξενούνται στο ΚΕΦΙΑΠ ήταν η μεγαλύτερη ανταμοιβή για όλους.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στους χώρους του ΚΕΦΙΑΠ από την ψυχολόγο του κέντρου, Δρ. κ. Πολυξένη Καϊμάρα, καθώς και από τους υπευθύνους των άλλων ειδικοτήτων. Ο καθένας από τους επαγγελματίες εξήγησε αναλυτικά τον ρόλο και τις αρμοδιότητες της ειδικότητάς του, προσφέροντας μια πολύτιμη εμπειρία ενημέρωσης και επαγγελματικού προσανατολισμού στις μαθήτριες του τομέα Υγείας.
Τέτοιες δράσεις ενισχύουν την ανθρώπινη πλευρά της εκπαίδευσης, καλλιεργώντας αξίες όπως η αγάπη, η καλοσύνη και ο σεβασμός προς τον συνάνθρωπο. Η ψυχολόγος του κέντρου, Δρ. κ. Πολυξένη Καϊμάρα, και το προσωπικό του ΚΕΦΙΑΠ Φλώρινας ευχαρίστησαν θερμά το σχολείο για την πρωτοβουλία, τονίζοντας τη σημασία της διασύνδεσης της μαθητικής κοινότητας με δομές της κοινωνικής φροντίδας.
Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε όχι μόνο μια πράξη προσφοράς, αλλά και μια μοναδική εμπειρία μάθησης για τις μαθήτριες του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας, αποδεικνύοντας πως η εκπαίδευση επεκτείνεται πέρα από τη σχολική τάξη και αγκαλιάζει με ουσία και ευαισθησία την κοινωνία.
Ιδιαίτερη σημασία είχε η πρόταση της ψυχολόγου του ΚΕΦΙΑΠ Δρ. κ. Πολυξένη Καϊμάρα του ΚΕΦΙΑΠ για μελλοντική συνεργασία με το σχολείο, γεγονός που ανοίγει δρόμους για την ανάπτυξη εκπαιδευτικών δράσεων και βιωματικών εμπειριών στον χώρο της υγείας και της φροντίδας.