Συμμετοχή των τμημάτων Α2 και Α3 σε δράση του οργανισμού The Tipping Point “Κλιματική Αλλαγή και Ενεργειακή Μετάβαση”

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το σχολείο μας συμμετείχε σε δράση του οργανισμού The Tipping Point. Φέτος, μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων Α2 και Α3 συμμετείχαν στη δράση “Κλιματική Αλλαγή και Ενεργειακή Μετάβαση” με την υποστήριξη του ΑΔΜΗΕ και τη συμβολή των εργαζομένων του. Στόχος της δράσης ήταν οι μαθητές και οι μαθήτριες να γνωρίσουν τον κλάδο της ενέργειας και τα επαγγέλματα που σχετίζονται με αυτόν, καθώς και να μάθουν πώς η ενέργεια συνδέεται με την περιβαλλοντική, κοινωνική και οικονομική βιωσιμότητα, ένα ζήτημα τόσο επίκαιρο για την τοπική μας κοινωνία.

Από τον Οκτώβριο έως και τον Μάιο, συνολικά υλοποιήθηκαν επτά 30λεπτες διαδικτυακές συνεδρίες σύμφωνα με τις εξής θεματικές:

  1. Κλιματική αλλαγή και ενεργειακή μετάβαση.
  2. Το μέλλον της πράσινης ενέργειας και η σημασία της βιωσιμότητας.
  3. Οι γυναίκες στον κλάδο της ενέργειας, η έμφυλη ισότητα στα επαγγέλματα του κλάδου της ενέργειας.
  4. Παραγωγή και μεταφορά ενέργειας.
  5. Τι κάνει ένας/μία (ηλεκτρολόγος, πολιτικός μηχανικός);

Κατά τη διάρκεια των συνεδριών ρόλο μεντόρων είχαν εργαζόμενοι στον ΑΔΜΗΕ ενώ ο μαθητής Μπέλλης Γκονζάλεθ Νικόδημος σε ρόλο δημοσιογράφου συντόνιζε τη συζήτηση θέτοντας ερωτήσεις. Μετά το τέλος κάθε συνεδρίας τόσο οι μαθητές και οι μαθήτριες όσο και οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί κατέγραφαν τις εντυπώσεις τους για αυτήν και την αξιολογούσαν σύμφωνα με την αλληλεπίδραση μέντορα-μαθητών, τη σαφήνεια και το περιεχόμενό της. Ολοκληρώνοντας τη δράση πραγματοποιήθηκε και συνολική αξιολόγησή της.

Ευχαριστούμε θερμά τους εργαζόμενους στον ΑΔΜΗΕ για τη συμμετοχή τους, τον χρόνο που διέθεσαν, την ενημέρωση και τις πληροφορίες που παρείχαν στους μαθητές και τις μαθήτριες μας.  Ευχαριστούμε, ακόμα, την κα. Ιφιγένεια Μπαλαούρα, Project Coordinator του Tipping Point, για την υποστήριξη και την καθοδήγηση.

Οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί:

Ελένη Αλεξίου

Ελένη Θεοφανίδου

Χριστίνα Πούρικα

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

1ο Κεφαλαιο - Τεστ Αξιολόγησης

Κεφαλαιο 1ο – Τεστ Αξιολόγησης

1ο Κεφαλαιο - Τετραδιο Μαθητη 1.4

1ο Κεφαλαιο – Τετραδιο Μαθητη 1.4

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου Ασκ Τετραδίου -3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ Τετραδίου 3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

6.6 Ασκήσεις τετραδίου -Δίκτυα

6.6 Ασκήσειςς

6.4 Ασκήσεις

6.4 Ασκήσεις

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

3ο Κεφ. Ασκ Τετραδιου 3.5 - Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.5  Θέματα Ανάπτυξης

2.5 Ασύρματα Δίκτυα

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) - Δομή πλαισίου Ethernet

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) – Δομή πλαισίου Ethernet

2.4 Δίκτυα ETHERNET (10/100/1000Mbps)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ στα ΔΙΚΤΥΑ Γ Πληροφορικης 2ο Κεφαλαιο

1ο Κεφάλαιο OSI - TCP/IP

1ο Κεφ. Δικτυα Γ Πλη -OSI , TCP/IP

Δίκτυα Κεφάλαιο 4ο - Τετράδιο Μαθητή

Κεφάλαιο 4ο