Σχέδιο δράσης ΜΝΑΕ -Με 150 περίπου συμμετοχές μαθητών/τριών ολοκληρώθηκε η συμμετοχή στον Μαθητικό Διαγωνισμό του 1ου ΕΠΑ.Λ Φλώρινας

Η ανταπόκριση των μαθητών στον  Διαγωνισμό που διοργάνωσε το 1ο ΕΠΑ.Λ Φλώρινας στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης που πραγματοποιεί σε συνεργασία με το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ»,  «ΕΣΠΑ-Με την συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης» με θέμα «Στείλε ένα ηχηρό μήνυμα κατά της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού» ήταν ιδιαιτέρως θερμή, αφού δήλωσαν συμμετοχή 158 μαθητές.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό και τους εκπαιδευτικούς των σχολείων που στήριξαν τη δράση μας.

Θα ακολουθήσει η αξιολόγηση των έργων των μαθητών από την κριτική επιτροπή, η οποία αποτελείται από τους:

Αθηνά Ζωγράφου , Πρόεδρο της  Ένωσης  Φιλολόγων Φλώρινας.

Καραγιάννη Χριστίνα, Αντιπρόεδρο  της  Ένωσης  Φιλολόγων Φλώρινας, Απόφοιτη  ΠΜΣ, Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής Φιλοσοφικής  Σχολής  Α.Π.Θ.

Ταμουτσέλη Νίκο, Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό Διδακτικής Εικαστικών
Τεχνών – Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Φλώρινας – Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών Φλώρινας- Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

Τσώτσο Χρήστο, Ειδικό Εκπαιδευτικό/Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό – Διδασκαλία της Γλυπτικής – Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών Φλώρινας – Σχολή Καλών Τεχνών Φλώρινας -Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

Ιωάννου Πάρη, Εικαστικό, Digital  Art  Artist

Από το σύνολο των συμμετοχών η κριτική επιτροπή θα επιλέξει 3 συμμετοχές και θα απονεμηθούν 3 βραβεία. Οι 3 μαθητές/τριες που θα διακριθούν θα κερδίσουν από ένα tablet και σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στον διαγωνισμό, θα δοθούν τιμητικοί έπαινοι, διότι από μόνη της η συμμετοχή συνιστά στάση ζωής.

Η  Έκθεση των έργων των μαθητών θα γίνει στο ισόγειο  της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας από την Τρίτη 25 Απριλίου μέχρι την Παρασκευή 28 Απριλίου 2023.

Τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθεί και η ημερομηνία που θα γίνει η βράβευση  των μαθητών που θα διακριθούν.

«ΕΣΠΑ-Με την συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης».

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4