Ενημέρωση εκπαιδευτικών – ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ, Σεπτέμβριος 2020

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε! Προστατέψτε τον εαυτό σας και τους μαθητές σας
● Αφιερώστε χρόνο για να ενημερώσετε τους μαθητές σας για τον ιό αλλά και για να τους ενθαρρύνετε να μιλήσουν για τους φόβους τους και τις ανησυχίες τους σχετικά με αυτόν.
● Ενημερώστε τα παιδιά για την αξία της προστατευτικής μάσκας, ιδιαίτερα αν δεν μπορούν να τηρηθούν οι απαραίτητες αποστάσεις, τόσο σε κλειστούς χώρους όσο και σε ανοικτούς όταν υπάρχει συνωστισμός. Εκπαιδεύστε τα παιδιά στον τρόπο της σωστής χρήσης προστατευτικής μάσκας. Επιμείνετε ότι η μάσκα είναι αυστηρά προσωπικό αντικείμενο.
● Ενημερώστε τα παιδιά ότι πρέπει να αποφεύγουν κατά το δυνατόν την κοντινή επαφή με τα άτομα που δεν ανήκουν στο άμεσο περιβάλλον τους. Στο σχολείο, αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα παιδιά που δεν πηγαίνουν στο ίδιο τμήμα με αυτά. Συνδέστε αυτές τις συστάσεις με τον κύριο τρόπο μετάδοσης του ιού (μικρά σταγονίδια που αποβάλλουμε όταν μιλάμε, τραγουδάμε ή βήχουμε). Ενημερώστε τους να φροντίζουν να κρατούν τις μέγιστες δυνατές αποστάσεις από γνωστούς και άγνωστους έξω από το σχολείο.
● Εκπαιδεύστε τα παιδιά να πλένουν τα χέρια τους με σαπούνι και νερό, τρίβοντάς τα για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα ή να εφαρμόζουν αντισηπτικό διάλυμα χεριών μετά από κάθε διάλειμμα και ιδιαίτερα πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας.
● Ενημερώστε τα παιδιά να μείνουν σπίτι αν νιώθουν άρρωστα.
● Βοηθήστε τα παιδιά να συμμετέχουν στον συχνό καθαρισμό των επιφανειών και των αντικειμένων μέσα στην τάξη (π.χ. θρανία, τσάντες, βιβλία, υπολογιστές κλπ.).
● Ενημερώστε τα παιδιά για το πόσο σημαντικό είναι να μην ανταλλάσσουν μεταξύ τους αντικείμενα (π.χ. στυλό, βιβλία, κινητά τηλέφωνα, χαρτονομίσματα, κέρματα κλπ.).
● Παρακολουθείτε καθημερινά τον αριθμό των μαθητών που λείπουν και ενημερώστε τον διευθυντή του σχολείου σε περίπτωση που ο αριθμός των απόντων μαθητών αυξάνεται.

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

1ο Κεφαλαιο - Τεστ Αξιολόγησης

Κεφαλαιο 1ο – Τεστ Αξιολόγησης

1ο Κεφαλαιο - Τετραδιο Μαθητη 1.4

1ο Κεφαλαιο – Τετραδιο Μαθητη 1.4

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου Ασκ Τετραδίου -3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ Τετραδίου 3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

6.6 Ασκήσεις τετραδίου -Δίκτυα

6.6 Ασκήσειςς

6.4 Ασκήσεις

6.4 Ασκήσεις

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

3ο Κεφ. Ασκ Τετραδιου 3.5 - Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.5  Θέματα Ανάπτυξης

2.5 Ασύρματα Δίκτυα

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) - Δομή πλαισίου Ethernet

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) – Δομή πλαισίου Ethernet

2.4 Δίκτυα ETHERNET (10/100/1000Mbps)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ στα ΔΙΚΤΥΑ Γ Πληροφορικης 2ο Κεφαλαιο

1ο Κεφάλαιο OSI - TCP/IP

1ο Κεφ. Δικτυα Γ Πλη -OSI , TCP/IP

Δίκτυα Κεφάλαιο 4ο - Τετράδιο Μαθητή

Κεφάλαιο 4ο