Επιστολή της ψυχολόγου του σχολείου μας, προς μαθητές, γονείς και καθηγητές του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας

Γεια σας! Ονομάζομαι Παναγιώτα Μακρή και είμαι η νέα ψυχολόγος του ΕΠΑΛ. Θα βρίσκομαι μαζί σας μέχρι το τέλος του σχολικού έτους 2020-2021. Θα σας πω, λοιπόν , λίγα λόγια για να με γνώρισετε καλύτερα.

Αποφοίτησα απο το Τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ το 2018. Έκτοτε εργάστηκα σε ενα Κέντρο Διημέρευσης για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες. Φέτος ξεκίνησα και το μεταπτυχιακό μου στην Ειδική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Είναι η πρώτη χρονιά που δουλεύω σε ΕΠΑΛ και έρχομαι με πολλή όρεξη για να σχεδιάσουμε και να εκπονήσουμε μαζί διάφορες δράσεις και δραστηριότητες.

Ενδεικτικά θέματα στα οποία θα ήθελα να εστιάσω είναι ο εκφοβισμός στο σχολικό πλαίσιο, το άγχος των εξετάσεων και της αναμονής του επαγγελματικού μέλλοντος, οι σχέσεις με τους σημαντικούς άλλους, η σεξουαλικότητα στην εφηβεία, η βία κατά των γυναικών και πολλά άλλα.

Φυσικά, είμαι εδώ για να μοιραστείτε μαζί μου τους προβληματισμούς σας σχετικά με τα θέματα της καθημερινότητας και οτιδήποτε άλλο σας απασχολεί. Στις προκαθορισμένες συναντήσεις μας, θα μας δοθεί η ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα και εμβαθύνουμε στα σημαντικά για εσάς ζητήματα. Βεβαίως, η δυνατότητα συνεδρίας μαζί μου παρέχεται τόσο στους γονείς όσο και στους εκπαιδευτικούς σας.

Είναι σαφές, ότι η νέα πραγματικότητα που ζούμε μας ωθεί να αναπροσαρμόσουμε λίγο τις διαδικασίες. Έτσι, προς το παρόν, οι συναντήσεις μας θα πραγματοποιούνται μέσω webex, βάσει των οδηγιών που θα σας αποσταλλούν απο την κ. Μακατσώρη. Και σε αυτή την περίπτωση καλύπτεστε από το απόρρητο και τους δεοντολογικούς κανόνες της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών. Έστω και υπό αυτές τις συνθήκες, λοιπόν, δεσμεύομαι να κάνω το καλύτερο δυνατό για να σας παρέχω υποστήριξη σε ό, τι σας προβληματίζει.

Καλή σχολική χρονιά σε όλους μας.

 

Η ψυχολόγος,

Παναγιώτα Μακρή.

 

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

1ο Κεφαλαιο - Τεστ Αξιολόγησης

Κεφαλαιο 1ο – Τεστ Αξιολόγησης

1ο Κεφαλαιο - Τετραδιο Μαθητη 1.4

1ο Κεφαλαιο – Τετραδιο Μαθητη 1.4

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου Ασκ Τετραδίου -3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ Τετραδίου 3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

6.6 Ασκήσεις τετραδίου -Δίκτυα

6.6 Ασκήσειςς

6.4 Ασκήσεις

6.4 Ασκήσεις

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

3ο Κεφ. Ασκ Τετραδιου 3.5 - Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.5  Θέματα Ανάπτυξης

2.5 Ασύρματα Δίκτυα

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) - Δομή πλαισίου Ethernet

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) – Δομή πλαισίου Ethernet

2.4 Δίκτυα ETHERNET (10/100/1000Mbps)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ στα ΔΙΚΤΥΑ Γ Πληροφορικης 2ο Κεφαλαιο

1ο Κεφάλαιο OSI - TCP/IP

1ο Κεφ. Δικτυα Γ Πλη -OSI , TCP/IP

Δίκτυα Κεφάλαιο 4ο - Τετράδιο Μαθητή

Κεφάλαιο 4ο