Κοινή δράση του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας με τους μαθητές του ΕΕΕΕΚ Φλώρινας στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρίες

Η 3η Δεκεμβρίου, παγκόσμια ημέρα των ατόμων με αναπηρίες γιορτάζεται και παράλληλα αποτελεί αφορμή για προβληματισμό σε ότι αφορά τις συνθήκες διαβίωσης, εκπαίδευσης, κοινωνικής ένταξης, επαγγελματικής αποκατάστασης των ατόμων με αναπηρίες στην χώρα μας.

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, πραγματοποιήθηκε από κοινού δράση με τους μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας και με τους μαθητές του ΕΕΕΕΚ Φλώρινας Πιο συγκεκριμένα, υπό την καθοδήγηση της Ψυχολόγου του ΕΠΑΛ κ. Παπακυριακού Μαρίας, της Κοινωνικής Λειτουργού του ΕΕΕΕΚ κ. Βλάχου Στέλλας και της Φυσικοθεραπεύτριας του ΕΕΕΕΚ κ. Ζωγράφου Ολυμπίας οι δυο μαθητικές ομάδες έγιναν ένα για την πραγματοποίηση της δραστηριότητας. Μέσα από συγκεκριμένες «τροποποιήσεις» (δέσιμο ματιών, ωτοασπίδες για παύση ακοής, ξυλαράκια στα χέρια/πόδια για μείωση της αφής, κτλ) οι μαθητές του ΕΠΑΛ βίωσαν τα συναισθήματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα άτομα με ιδιαιτερότητες.

 

εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-33-228 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-33-403 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-33-511 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-33-628 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-33-735 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-33-894 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-33-988 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-34-163 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-34-251 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-34-335 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-34-433 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-34-513 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-34-600 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-34-703 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-34-811 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-34-913 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-35-006 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-35-099 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-35-185 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-35-275 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-35-882 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-36-796 εικόνα_Viber_2022-12-02_14-27-33-100

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

1ο Κεφαλαιο - Τεστ Αξιολόγησης

Κεφαλαιο 1ο – Τεστ Αξιολόγησης

1ο Κεφαλαιο - Τετραδιο Μαθητη 1.4

1ο Κεφαλαιο – Τετραδιο Μαθητη 1.4

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου Ασκ Τετραδίου -3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ Τετραδίου 3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

6.6 Ασκήσεις τετραδίου -Δίκτυα

6.6 Ασκήσειςς

6.4 Ασκήσεις

6.4 Ασκήσεις

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

3ο Κεφ. Ασκ Τετραδιου 3.5 - Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.5  Θέματα Ανάπτυξης

2.5 Ασύρματα Δίκτυα

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) - Δομή πλαισίου Ethernet

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) – Δομή πλαισίου Ethernet

2.4 Δίκτυα ETHERNET (10/100/1000Mbps)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ στα ΔΙΚΤΥΑ Γ Πληροφορικης 2ο Κεφαλαιο

1ο Κεφάλαιο OSI - TCP/IP

1ο Κεφ. Δικτυα Γ Πλη -OSI , TCP/IP

Δίκτυα Κεφάλαιο 4ο - Τετράδιο Μαθητή

Κεφάλαιο 4ο