Στη συνέχεια εφοδιάστηκαν με θερμόμετρα, μετρητές αγωγιμότητας και πεχαμετρικά χαρτιά, κατέγραψαν τη θερμοκρασία, την αγωγιμότητα και το pH του δείγματος και τα συνέκριναν με τα επιτρεπτά όρια. Με βάση τα αποτελέσματα εξήγαγαν συμπεράσματα για την καταλληλότητα του νερού. Η δραστηριότητα αυτή βοήθησε τις μαθήτριες να κατανοήσουν την έννοια της ποιότητας του νερού και τη σημασία των φυσικοχημικών παραμέτρων του πόσιμου νερού.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί του προγράμματος κα Σολωμού Ερμιόνη και κα Λαζαρίδου Μαρία.