Εργασίες Μαθητών Α’ Τάξης – “Ευτυχία”

Αναστασία  Λιόντη Τμήμα Α2    Σχολικό Έτος 2018-2019

Ευτυχία για εμέναείναι να ζεις έχοντας δίπλα σου ανθρώπους απλούς, ειλικρινείς, αλλά με μεγάλη καρδιά που θα κάνουν τα πάντα για να σε βλέπουν να χαμογελάς. Ευτυχία είναι να χαμογελάς ενώ μέσα σου όλος ο κόσμος σου έχει γκρεμιστεί. Κάνοντας δυο βήματα πίσω και ένα μπροστά κανείς δεν ευτύχησε. Για να είναι κάποιος ευτυχισμένος πρέπει να μαθαίνει από τα λάθη του, να βοηθάει τους άλλους, να μην διαφωνεί άσκοπα, να ακούει περισσότερο, να είναι ταπεινός, να αγνοεί τους επικριτές, να λέει όχι όταν πρέπει και ότι και αν κάνει να το κάνει με Αγάπη. Η ευτυχία μας εξαρτάται από εμάς τους ίδιους.

 Η ευτυχία μοιάζει με μια πεταλούδα! Δύσκολα να τη φτάσεις, πολύ πιο δύσκολα να την πιάσεις… Κι εκεί που κάθεσαι αμέριμνος και αφηρημένος, τσουπ! Έρχεται μόνη της και κάθεται στον ώμο σου. Κάποιες φορές στη ζωή η ευτυχία αποτελεί απλά μια ανάμνηση, από εκείνες που ξεθωριάζουν και πασχίζεις να θυμηθείς. Ευτυχία είναι να πηγαίνεις στο κρεβάτι σου κάθε βράδυ με ήσυχη τη συνείδησή σου. Ευτυχισμένος είναι ο άνθρωπος που κοιτιέται στον καθρέφτη  και του αρέσει αυτό που βλέπει. Όχι επειδή είναι τέλειο, αλλά επειδή έχει αποδεχτεί τις ατέλειές του. Ευτυχία είναι να είναι Σάββατο και να κοιμάσαι σαν να μην υπάρχει μάνα με ηλεκτρική σκούπα.

 Αν η ευτυχία ήταν ένα τραγούδι, τότε στίχοι της θα ήταν η αγάπη και έρωτας. ΟΙ στίχοι πλάθουν την ιστορία και μπορούμε να τους απομνημονεύσουμε, να επιστρέψουμε σε αυτούς μετά από καιρό, αλλά η μελωδία είναι εκείνη που αγγίζει όλες τις αισθήσεις μας και δίνει το ρυθμό στη καθημερινότητά μας.

 Τόσο απλή η ευτυχία!!!

 

Χαράλαμπος  Νικολόπουλος  Τμήμα Α2 Σχολικό Έτος 2018-2019

Ευτυχία για εμένα είναι να αγαπώ τους ανθρώπους που είναι κοντά σε εμένα. Ευτυχία είναι να σέβομαι και να εκτιμώ τους συνανθρώπους μου, ότι και να είναι αυτοί. Ευτυχία για εμένα δεν είναι τα λεφτά, είναι η υγεία και η αγάπη του κόσμου. Ευτυχία για εμένα είναι να βοηθάς κάποιον  που θέλει και χρειάζεται τη βοήθειά σου. Ευτυχία για εμένα είναι προχωράς στη ζωή σου, να μη μένεις απογοητευμένος από κάτι που δεν έκανες και δεν πέτυχες. Ευτυχία για εμένα είναι να μην φοβηθείς να κάνεις πράγματα στη ζωή σου. Ευτυχία για εμένα είναι να πιστεύεις στον εαυτό σου. Ευτυχία για εμένα είναι να παίζω ποδόσφαιρο με τους φίλους μου.

Κώστας Καρατζάς  Τμήμα Α2         Σχολικό Έτος 2018-2019        

Το μυστικό της ευτυχίας είναι να κάνεις και να είσαι ο εαυτός σου και να μην προσπαθείς να αντιγράψεις άλλους που θεωρούν ότι είναι ανώτεροί σου επειδή έχουν δέκα ευρώ περισσότερα από εσένα στην τσέπη. Να είσαι ευτυχισμένος με αυτά που κάνεις και έχεις και ακόμα και στα δυσάρεστα να χαμογελάς. Όταν οι άλλοι προσπαθούν να σε πατήσουν κάτω εσύ να βρεις τη δύναμη να ξανασηκωθείς. Αν δεν έχεις αυτά που έχουν οι άλλοι δεν είσαι ανίκανος. Έχεις όνομα, ψυχή, χαμόγελο! Να είσαι περήφανος!

 

Λίνα   Μηχαηλίδου          Τμήμα Α2         Σχολικό Έτος 2018-2019        

Ευτυχία για εμένα είναι να βλέπεις τους ανθρώπους να χαμογελάνε, να είναι καλά. Ευτυχία προκαλείται από ανθρώπους που πάντα είναι εκεί για εσένα , για να είσαι καλά. Η ευτυχία είναι ένα τεράστιο «Θέλω» που κερδίζει το κάθε ..πρέπει , το κάθε δεν μπορώ , το κάθε δεν γίνεται, κάθε τι που νομίζουμε πως είναι δύσκολο. Τίποτα δεν είναι δύσκολο στην Ευτυχία… Είναι ένα γιγάντιο ΘΕΛΩ και το ΘΕΛΩ είναι για τώρα, αύριο, σε ένα μήνα, σε ένα χρόνο και για  ΠΑΝΤΑ!! Είναι ένα θέλω που δεν σε μπερδεύει, δεν αναρωτιέσαι, δεν σε κάνει να λες ψέματα, να κάνεις παιχνίδια και να προσπαθείς να εξαπατήσεις. Όλα τα άλλα τύπου σωστό timing, θέλω αλλά δεν γίνεται και άλλες τέτοιες βλακιούλες ή δικαιολογίες είναι για αυτούς που δεν μπορούν ή «δεν θέλουν» να είναι ευτυχισμένοι. Ευτυχία, η πιο μεγάλη ευτυχία στην ζωή σου είναι να έχεις έναν άνθρωπο που ξέρει γιατί κλαις, γιατί γελάς, γιατί σιωπάς. Πρόσεχε όμως τις   «ευτυχίες» που επιλέγεις , ίσως σου στερήσουν μεγαλύτερες.

 

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

1ο Κεφαλαιο - Τεστ Αξιολόγησης

Κεφαλαιο 1ο – Τεστ Αξιολόγησης

1ο Κεφαλαιο - Τετραδιο Μαθητη 1.4

1ο Κεφαλαιο – Τετραδιο Μαθητη 1.4

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου Ασκ Τετραδίου -3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ Τετραδίου 3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

6.6 Ασκήσεις τετραδίου -Δίκτυα

6.6 Ασκήσειςς

6.4 Ασκήσεις

6.4 Ασκήσεις

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

3ο Κεφ. Ασκ Τετραδιου 3.5 - Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.5  Θέματα Ανάπτυξης

2.5 Ασύρματα Δίκτυα

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) - Δομή πλαισίου Ethernet

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) – Δομή πλαισίου Ethernet

2.4 Δίκτυα ETHERNET (10/100/1000Mbps)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ στα ΔΙΚΤΥΑ Γ Πληροφορικης 2ο Κεφαλαιο

1ο Κεφάλαιο OSI - TCP/IP

1ο Κεφ. Δικτυα Γ Πλη -OSI , TCP/IP

Δίκτυα Κεφάλαιο 4ο - Τετράδιο Μαθητή

Κεφάλαιο 4ο