Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαιδευτικοί του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας

Οι καθηγητές στο 1ο ΕΠΑΛ Φλώρινας

  • ενημερώθηκαν για τα νέα εργαλεία AI
  • αναζήτησαν μόνοι τους  και βρήκαν  εργαλεία ΑΙ
  • χρησιμοποίησαν διάφορα εργαλεία ΑΙ στο μάθημα

και μας παρουσιάζουν παρακάτω  αυτά που τους βοήθησαν και τα προτείνουν σε όλους:

Εdpuzzle

Επιτρέπει τη δημιουργία διαδραστικών βίντεο για την τάξη.
Edpuzzle Τι είναι: Ένα εργαλείο που επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να προσθέτουν ερωτήσεις, σχόλια και σημειώσεις σε εκπαιδευτικά βίντεο. Πλεονεκτήματα: Ενσωματώνει δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων και προσαρμογής του περιεχομένου για κάθε μαθητή, βοηθώντας στην παρακολούθηση της προόδου. Χρήση: Ιδανικό για τη δημιουργία διαδραστικών μαθημάτων μέσω βίντεο, ενισχύοντας την κατανόηση και την αφομοίωση της γνώσης.

Socrative

Socrative Τι είναι: Ένα εργαλείο αξιολόγησης που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία κουίζ, ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής και άλλων μορφών αξιολόγησης. Πλεονεκτήματα: Παρέχει αναλυτικά δεδομένα για τις απαντήσεις των μαθητών, επιτρέποντας στους εκπαιδευτικούς να εντοπίσουν τυχόν κενά στη γνώση. Χρήση: Πολύτιμο για την άμεση αξιολόγηση της κατανόησης των μαθητών και την προσαρμογή της διδασκαλίας ανάλογα.

Canva for education

Canva for Education Τι είναι: Μια δωρεάν πλατφόρμα σχεδίασης που επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να δημιουργούν διαδραστικό περιεχόμενο, όπως παρουσιάσεις, διαγράμματα και αφίσες. Πλεονεκτήματα: Προσφέρει έτοιμα templates και γραφικά για τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού που κρατάει τους μαθητές αφοσιωμένους. Χρήση: Ιδανικό για τη δημιουργία οπτικού περιεχομένου και διαδραστικών δραστηριοτήτων που ενισχύουν τη μάθηση.

Quillionz

Quillionz Τι είναι: Ένα εργαλείο που βοηθά στην αυτόματη δημιουργία ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής και ασκήσεων με βάση κείμενα. Πλεονεκτήματα: Εξοικονομεί χρόνο για τους εκπαιδευτικούς, δημιουργώντας γρήγορα ερωτήσεις από το περιεχόμενο των μαθημάτων. Χρήση: Χρήσιμο για τη δημιουργία τεστ και ερωτήσεων που βασίζονται στα μαθήματα, ιδανικό για επαναλήψεις και αξιολόγηση.

Πηγή εργαλείων:fresh-education

«Διδακτικά εργαλεία βασισμένα στην Τεχνητή Νοημοσύνη, τα οποία οι εκπαιδευτικοί διερεύνησαν και αξιοποίησαν δημιουργικά»

 

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

1ο Κεφαλαιο - Τεστ Αξιολόγησης

Κεφαλαιο 1ο – Τεστ Αξιολόγησης

1ο Κεφαλαιο - Τετραδιο Μαθητη 1.4

1ο Κεφαλαιο – Τετραδιο Μαθητη 1.4

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου Ασκ Τετραδίου -3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ Τετραδίου 3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

6.6 Ασκήσεις τετραδίου -Δίκτυα

6.6 Ασκήσειςς

6.4 Ασκήσεις

6.4 Ασκήσεις

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

3ο Κεφ. Ασκ Τετραδιου 3.5 - Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.5  Θέματα Ανάπτυξης

2.5 Ασύρματα Δίκτυα

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) - Δομή πλαισίου Ethernet

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) – Δομή πλαισίου Ethernet

2.4 Δίκτυα ETHERNET (10/100/1000Mbps)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ στα ΔΙΚΤΥΑ Γ Πληροφορικης 2ο Κεφαλαιο

1ο Κεφάλαιο OSI - TCP/IP

1ο Κεφ. Δικτυα Γ Πλη -OSI , TCP/IP

Δίκτυα Κεφάλαιο 4ο - Τετράδιο Μαθητή

Κεφάλαιο 4ο