Μήνυμα μαθήτριας Λυκείου σε όλους τους μαθητές: Σκεφτείτε αισιόδοξα!

«Με αφορμή σχετικά άρθρα που διάβασα γραμμένα από συνομηλίκους μου και “συναγωνιστών” μου σε αυτή την δύσκολη μάχη θα ήθελα να εκφέρω και την δική μου άποψη ως μαθήτρια της Γ’ λυκείου». μαθήτρια από τη Ζωσιμαία Ιωαννίνων
Είναι μια δύσκολη χρονιά για όλους μας. Οι απαιτήσεις πολλες. Οι αλλαγές πολλές. Όλοι αισθανόμαστε την ίδια πίεση. Άγχος, δάκρυα, θυμός, τσακωμοί. Δυστυχώς ολα αυτά ήρθε να τα συμπληρώσει ο γνωστός παγκοσμίως πλέον Κορωναϊός.
Αν μου λέγανε να τον περιγράψω με τρεις λέξεις θα έλεγα: εγκλεισμός, Θάνατοι, τηλεόραση. Ολοι μας έχουμε προσδεθεί στο αρμα της τηλεόρασης που αναμφίβολα ειναι εχθρός μας σε αυτή την δύσκολη κατάσταση που βρισκόμαστε. Μας προκαλεί ακομη περισσότερο άγχος, δάκρυα και θυμό.

Καλώ όλα τα παιδιά να κάνουν το εξής: Να σκεφτούν αισιόδοξα!!!

Ας συνεχίσουμε τον αγώνα μας. Δεν πρέπει να τα παρατήσουμε τώρα μετά απο τόσους μήνες προσπάθειας.
Ας σκεφτούμε ότι μετά απο αυτό θα είμαστε δυνατότεροι και στο τέλος θα βγούμε νικητές.

Είναι λογικό να αναζητούμε μια βεβαιότητα για το τι θα ακολουθήσει και ποια θα είναι η μοίρα μας αλλα τίποτε δεν θα αναιρέσει τον κόπο μας.

Όπως άλλωστε έχει πει και ο μεγάλος Έλληνας ποιητής Γ. Ρίτσος

“Κάποτε θ’ ανταμώσουμε στους λόφους του ήλιου. Μην ξεχνάς. Περπάτα”

Μαθήτρια λυκείου Ζωσιμαιας Ιωάννινα
Πηγή:alfavita.gr

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

1ο Κεφαλαιο - Τεστ Αξιολόγησης

Κεφαλαιο 1ο – Τεστ Αξιολόγησης

1ο Κεφαλαιο - Τετραδιο Μαθητη 1.4

1ο Κεφαλαιο – Τετραδιο Μαθητη 1.4

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου Ασκ Τετραδίου -3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ Τετραδίου 3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

6.6 Ασκήσεις τετραδίου -Δίκτυα

6.6 Ασκήσειςς

6.4 Ασκήσεις

6.4 Ασκήσεις

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

3ο Κεφ. Ασκ Τετραδιου 3.5 - Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.5  Θέματα Ανάπτυξης

2.5 Ασύρματα Δίκτυα

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) - Δομή πλαισίου Ethernet

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) – Δομή πλαισίου Ethernet

2.4 Δίκτυα ETHERNET (10/100/1000Mbps)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ στα ΔΙΚΤΥΑ Γ Πληροφορικης 2ο Κεφαλαιο

1ο Κεφάλαιο OSI - TCP/IP

1ο Κεφ. Δικτυα Γ Πλη -OSI , TCP/IP

Δίκτυα Κεφάλαιο 4ο - Τετράδιο Μαθητή

Κεφάλαιο 4ο