Η Συντονίστρια των εκπαιδευτικών Αγγλικής γλώσσας, ΠΕΟ6, κ. Φωτεινού Γαρυφαλλιά εκπαιδευτικός 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας, παρουσίασε εκτός διδακτικού ωραρίου στους εκπαιδευτικούς ΠΕΟ6, αλλά και γενικά σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου τον Σχεδιασμό και την παρουσίαση μιας μικροδιδασκαλίας
Η μικροδιδασκαλία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2022, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου εκτός διδακτικού ωραρίου στις 14:00μμ.
Η κ. Φωτεινού Γαρυφαλλιά έκανε μια εξαιρετική μικροδιδασκαλία . Ανέλυσε τις τεχνικές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εκπαιδευτικοί για να βοηθήσουν τους μαθητές.
Σχεδιάγραμμα μικροδιδασκαλίας
Φάσεις διδα-σκαλίας | Χρόνος | Θέματα (Υποενότητες) | Εκπαιδευτικές τεχνικές | Ενέργειες εκπαιδευτικού και
δραστηριότητες μαθητών |
Εκπαιδευτικά μέσα |
1. | 1’ | Σύνδεση με την προηγούμενη ενότητα | Εισήγηση | Ο εκπαιδευτικός υπενθυμίζει το περιεχόμενο του βίντεο που είχαν παρακολουθήσει οι μαθητές στο προηγούμενο μάθημα. | Φύλλο εργασίας 1 |
2. | 4’ | Ανάπτυξη ενότητας (Ι) | Συζήτηση με μαθητές | Ο εκπαιδευτικός θέτει τις ερωτήσεις, συντονίζει τη συζήτηση, ενθαρρύνει τους μαθητές να μιλήσουν στη γλώσσα στόχο. Οι μαθητές ατομικά εκφράζουν συναισθήματα και απόψεις. | Φύλλο εργασίας 1 |
3. | 12’ | Ανάπτυξη ενότητας (II) | Δημιουργία ομάδων, καταγραφή απόψεων,
παρατηρήσεις |
Ο εκπαιδευτικός εξηγεί την δραστηριότητα, χωρίζει την τάξη σε ομάδες και ζητάει από την κάθε ομάδα να ορίσει τον εκπρόσωπό της. Κατά την διάρκεια της ομαδικής εργασίας περνάει από τις ομάδες, βεβαιώνεται για τη σωστή λειτουργία τους, ενθαρρύνει την συμμετοχή όλων των μελών, βοηθάει με δυσκολίες (π.χ.λεξιλόγιο). Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες για να διαμορφώσουν τις προτάσεις τους τις οποίες στη συνέχεια ο εκπρόσωπός τους παρουσιάζει στην ολομέλεια της τάξης. | Φύλλο εργασίας 2 |
4. | 2’ | Ανακεφαλαίωση / ανάθεση ατομικής εργασίας | Εισήγηση, ερωτήσεις/απαντήσεις | Ο εκπαιδευτικός απαντάει σε απορίες που έχουν προκύψει και αναθέτει και εξηγεί την ατομική εργασία για το σπίτι. | Φύλλο εργασίας 3 |
5. | 1’ | Σύνδεση με επόμενη ενότητα | Εισήγηση | Ο εκπαιδευτικός αναφέρει το θέμα με το οποίο θα ασχοληθούν στο επόμενο μάθημα. |
Φύλλο εργασίας 1
For each statement choose T(rue) of F(alse).
STATEMENTS | T | F | |
1. | Autistic people are shy and weird. | ||
2. | Autism is a disease. | ||
3. | Autistic brains function in the same way as most people’s brains. | ||
4. | An autistic person cannot stand loud noises. | ||
5. | Stimming includes repetitive motions and noises as a way of zoning out. | ||
6. | Autistic people use masking to hide they are autistic. | ||
7. | Autistic people lack empathy. | ||
8. | Emotional expression is easy for autistic people. | ||
9. | In the world, 1% of the population is diagnosed with autism spectrum disorder. | ||
10. | Only men can be autistic. |
Φύλλο Εργασίας 2
The school principal has asked for suggestions to improve autistic students’ life in and out of the classroom in our school. Special reference should be made to students coming from Albania as they face the additional burden of the language.
Φύλλο Eργασίας 3
You are Ethan and you have moved to Florina because of your parents’ job. You attend the 1st Vocational School of Florina. Write an email (150-180 words) to your friend Jonathan in London describing your life in your new school and town. How do you feel? What difficulties do you face?
Points to consider:
- big school
- many students
- students change classrooms to attend lessons of their specialization
- not too noisy town
- not too much traffic