Παρουσίαση μικροδιδασκαλίας της Συντονίστριας των εκπαιδευτικών ΠΕ06 κ. Φωτεινού Γαρυφαλλιάς

Η Συντονίστρια των εκπαιδευτικών Αγγλικής γλώσσας,  ΠΕΟ6,  κ. Φωτεινού Γαρυφαλλιά  εκπαιδευτικός  1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας, παρουσίασε εκτός διδακτικού ωραρίου στους εκπαιδευτικούς ΠΕΟ6, αλλά και γενικά σε όλους  τους εκπαιδευτικούς του σχολείου τον Σχεδιασμό και την παρουσίαση μιας μικροδιδασκαλίας

Η μικροδιδασκαλία πραγματοποιήθηκε  την Πέμπτη   22  Δεκεμβρίου  2022,  στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου  εκτός διδακτικού ωραρίου στις 14:00μμ.

Η κ. Φωτεινού Γαρυφαλλιά έκανε μια εξαιρετική μικροδιδασκαλία .  Ανέλυσε τις τεχνικές  που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εκπαιδευτικοί  για να βοηθήσουν τους μαθητές.

 

 Σχεδιάγραμμα μικροδιδασκαλίας

Φάσεις διδα-σκαλίας Χρόνος Θέματα (Υποενότητες) Εκπαιδευτικές τεχνικές Ενέργειες εκπαιδευτικού  και

δραστηριότητες

μαθητών

Εκπαιδευτικά μέσα
1. 1’ Σύνδεση με την προηγούμενη ενότητα Εισήγηση Ο εκπαιδευτικός υπενθυμίζει το περιεχόμενο του βίντεο που είχαν παρακολουθήσει οι μαθητές στο προηγούμενο μάθημα. Φύλλο εργασίας 1
2. 4’ Ανάπτυξη ενότητας (Ι) Συζήτηση με μαθητές Ο εκπαιδευτικός θέτει τις ερωτήσεις, συντονίζει τη συζήτηση, ενθαρρύνει τους μαθητές να μιλήσουν στη γλώσσα στόχο. Οι μαθητές ατομικά εκφράζουν συναισθήματα και απόψεις. Φύλλο εργασίας 1
3. 12’ Ανάπτυξη ενότητας (II) Δημιουργία ομάδων, καταγραφή απόψεων,

παρατηρήσεις

Ο εκπαιδευτικός εξηγεί την δραστηριότητα,  χωρίζει την τάξη σε ομάδες και ζητάει από την κάθε ομάδα να ορίσει τον εκπρόσωπό της. Κατά την διάρκεια της ομαδικής εργασίας περνάει από τις ομάδες, βεβαιώνεται για τη σωστή λειτουργία τους, ενθαρρύνει την συμμετοχή όλων των μελών, βοηθάει με δυσκολίες (π.χ.λεξιλόγιο). Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες για να διαμορφώσουν τις προτάσεις τους τις οποίες στη συνέχεια ο εκπρόσωπός τους παρουσιάζει στην ολομέλεια της τάξης. Φύλλο εργασίας 2
4. 2’ Ανακεφαλαίωση / ανάθεση ατομικής εργασίας Εισήγηση, ερωτήσεις/απαντήσεις Ο εκπαιδευτικός απαντάει σε απορίες που έχουν προκύψει και αναθέτει και εξηγεί την ατομική εργασία για το σπίτι. Φύλλο εργασίας 3
5. 1’ Σύνδεση με επόμενη ενότητα Εισήγηση Ο εκπαιδευτικός αναφέρει το θέμα με το οποίο θα ασχοληθούν στο επόμενο μάθημα.

 

Φύλλο εργασίας 1

For each statement choose T(rue) of F(alse).

 

STATEMENTS T F
1. Autistic people are shy and weird.
2. Autism is a disease.
3. Autistic brains function in the same way as most people’s brains.
4. An autistic person cannot stand loud noises.
5. Stimming includes repetitive motions and noises as a way of zoning out.
6. Autistic people use masking to hide they are autistic.
7. Autistic people lack empathy.
8. Emotional expression is easy for autistic people.
9. In the world, 1% of the population is diagnosed with autism spectrum disorder.
10. Only men can be autistic.

 

Φύλλο Εργασίας 2

 The school principal has asked for suggestions to improve autistic students’ life in and out of the classroom in our school. Special reference should be made to students coming from Albania as they face the additional burden of the language.

Φύλλο Eργασίας 3

You are Ethan and you have moved to Florina because of your parents’ job. You attend the 1st Vocational School of Florina. Write an email (150-180 words) to your friend Jonathan in London describing your life in your new school and town. How do you feel? What difficulties do you face?

Points to consider:

  • big school
  • many students
  • students change classrooms to attend lessons of their specialization
  • not too noisy town
  • not too much traffic

 

 

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

1ο Κεφαλαιο - Τεστ Αξιολόγησης

Κεφαλαιο 1ο – Τεστ Αξιολόγησης

1ο Κεφαλαιο - Τετραδιο Μαθητη 1.4

1ο Κεφαλαιο – Τετραδιο Μαθητη 1.4

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου Ασκ Τετραδίου -3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ Τετραδίου 3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

6.6 Ασκήσεις τετραδίου -Δίκτυα

6.6 Ασκήσειςς

6.4 Ασκήσεις

6.4 Ασκήσεις

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

3ο Κεφ. Ασκ Τετραδιου 3.5 - Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.5  Θέματα Ανάπτυξης

2.5 Ασύρματα Δίκτυα

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) - Δομή πλαισίου Ethernet

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) – Δομή πλαισίου Ethernet

2.4 Δίκτυα ETHERNET (10/100/1000Mbps)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ στα ΔΙΚΤΥΑ Γ Πληροφορικης 2ο Κεφαλαιο

1ο Κεφάλαιο OSI - TCP/IP

1ο Κεφ. Δικτυα Γ Πλη -OSI , TCP/IP

Δίκτυα Κεφάλαιο 4ο - Τετράδιο Μαθητή

Κεφάλαιο 4ο