Αντιμετώπιση του bullying και ενίσχυση της φιλίας μέσω δραστηριότητας με Micro:bit-Τάξη Β΄ πληροφορικής

Αντιμετώπιση Bulling μέσω του STEM project

Οι μαθητές της Β΄ τάξης του Τομέα Πληροφορικής του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας, με την καθοδήγηση της καθηγήτριάς τους κας Τζιώγκα Αναστασίας, στο εργαστήριο της πληροφορικής, στα πλαίσια των εργαστηριακών μαθημάτων, κατασκεύασαν μια συσκευή ενίσχυσης της φιλίας.

Η συσκευή σκοπό έχει να βοηθήσει στην διαμεσολάβηση  μεταξύ των μαθητών και ειδικά στις περιπτώσεις που έχει διαπιστωθεί πρόβλημα στις σχέσεις τους. Τα παιχνίδια ενεργοποίησης βοηθούν στην ανάπτυξη της ομαδικής ταυτότητας. Τα παιδιά ενθαρρύνονται να αλληλοεπιδράσουν και δεν φοβούνται να εκτεθούν μέσα στον ασφαλή χώρο του παιχνιδιού και της διάδρασης.

Επειδή θέλουμε να ενισχύσουμε την έννοια της φιλίας ακολουθούμε της εξής τακτική : Ο μαθητής  σκέφτεται τον συμμαθητή του και συγκεκριμένα ένα γεγονός μαζί του ή κάποια κοινή στιγμή μαζί του. Στην συνέχεια  πατάει με τα 2 δάχτυλά του τα κουμπιά Α και Β του microbit ώστε το συναίσθημα που νιώθει να «περάσει» μέσα στο microbit και να το αξιολογήσει. Μετά από 3 δευτερόλεπτα (χρόνος επεξεργασίας συναισθήματος)  αναγράφεται στην οθόνη του microbit το ποσοστό αγάπης που είχε αυτό το συναίσθημα. Εάν το ποσοστό είναι 0-30 βγαίνει στο σύμβολο «Χ» αρνητικό συναίσθημα , αν το ποσοστό είναι 31-60 βγαίνει μια μικρή καρδιά που σημαίνει ότι υπάρχει συμπάθεια και αν το ποσοστό είναι από 60-100 βγαίνει μια μεγάλη καρδιά που σημαίνει αγάπη.

Στα χαμηλά ποσοστά παρακινούμε τον μαθητή να σκεφτεί κάποια ευχάριστη στιγμή, κάτι θετικό, να χαλαρώσει  και επαναλαμβάνεται η προσπάθεια.

   

 

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

1ο Κεφαλαιο - Τεστ Αξιολόγησης

Κεφαλαιο 1ο – Τεστ Αξιολόγησης

1ο Κεφαλαιο - Τετραδιο Μαθητη 1.4

1ο Κεφαλαιο – Τετραδιο Μαθητη 1.4

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου Ασκ Τετραδίου -3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ Τετραδίου 3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

6.6 Ασκήσεις τετραδίου -Δίκτυα

6.6 Ασκήσειςς

6.4 Ασκήσεις

6.4 Ασκήσεις

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

3ο Κεφ. Ασκ Τετραδιου 3.5 - Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.5  Θέματα Ανάπτυξης

2.5 Ασύρματα Δίκτυα

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) - Δομή πλαισίου Ethernet

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) – Δομή πλαισίου Ethernet

2.4 Δίκτυα ETHERNET (10/100/1000Mbps)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ στα ΔΙΚΤΥΑ Γ Πληροφορικης 2ο Κεφαλαιο

1ο Κεφάλαιο OSI - TCP/IP

1ο Κεφ. Δικτυα Γ Πλη -OSI , TCP/IP

Δίκτυα Κεφάλαιο 4ο - Τετράδιο Μαθητή

Κεφάλαιο 4ο