Δράση για τη σχολική βία στο τμήμα Β Δομικών

Προβολή ταινίας “Το ασχημόπαπο που έγινε κύκνος. Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση με τους μαθητές οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν ενδιαφέρουσες απόψεις και προβληματισμούς .

Ο εκφοβισμός και η βία γεννιούνται από κάποιες αιτίες, αλλά και αφορμές. Και εάν δεν τις ξέρουμε, δεν θα μπορούμε να προλάβουμε ή να “θεραπεύσουμε” τα συμπτώματα…

Νιώθει λοιπόν κανείς “καλύτερος”, “δυνατότερος”, “ομορφότερος”, “σπουδαιότερος” και θέλει να το δείξει  στον εαυτό του, είτε να το επιδείξει στους άλλους, επιλέγοντας εκείνον ή εκείνη, που μπορεί να το υποστεί πιο εύκολα, κατά την κρίση του. Τον πιο ευάλωτο, μικρότερο ή μικρόσωμο, τον πιο φοβισμένο, τον πιο “διαφορετικό”, τον πιο παραμελημένο από γονείς ή τον πιο παραχαϊδεμένο, που εκδηλώνει κάπως ανώριμες, για την παρέα, την ηλικία ή το επίπεδο, συμπεριφορές.

Γι΄ αυτό κανείς πρέπει να μεγαλώνει τα παιδιά με σεβασμό και μέτρο. Το πολύ κοντά “καίει” (η υπερπροστατευτικότητα και το παραχάιδεμα) και το πολύ μακριά “παγώνει” (η παραμέληση από τους γονείς, τόσο  συναισθηματικά, όσο και σε επίπεδο εμφάνισης, ενδυμασίας, υγιεινής – κάτι που δημιουργεί κρίσιμα παιδικά κενά και μεγάλα προβλήματα αργότερα στην εφηβεία, προς αποκλίνουσες συμπεριφορές ή και παραβατικότητα).

Δηλαδή δεν φτάνει να προσπαθεί κανείς να “κοντύνει” τους “νταήδες”, αλλά πρέπει να δυναμώσει και τους αδύναμους, τους ευαίσθητους, τους διστακτικούς, τους παραμελημένους, ενώ για τους παραχαϊδεμένους είναι άλλος ο παρονομαστής, καθώς είναι πρωτίστως ζήτημα των γονέων, που εάν δεν σταματήσουν αυτή την κακώς εννοούμενη “αγάπη”, τότε δημιουργούν σωρεία προβλημάτων και δυσκολίες εγκλιματισμού και αποδοχής στα παιδιά τους, τα οποία νομίζουν ότι όλοι πρέπει να τους φέρονται τόσο ζεστά και μοναδικά όσο η μαμά… Αλλιώς νιώθουν απόρριψη, την οποία εκδηλώνουν με δυσφορία, η οποία με την σειρά της φέρνει απομόνωση, εκφοβισμό λεκτικό ή και επιθετικότητα και βία, εάν η ένταση ξεφύγει.

Η 6η Μαρτίου, είναι η Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού και έρχεται να μας θυμίσει, τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουμε. Πώς πρέπει και πώς δεν πρέπει να φερόμαστε. Να μην αποδοκιμάζουμε κανέναν, γιατί αυτόν ή αυτήν που νομίζουμε “ασχημόπαπο”, μπορεί να είναι τελικά ένας πανέμορφος “κύκνος”!

!

Λοιπόν, τι λέτε; Μήπως το παιδί που δεν γίνατε ακόμη φίλοι, γίνει σε λίγο ένας σπουδαίος “κύκνος”; Ένας σπουδαίος άνθρωπος, που όλοι αργότερα θα θέλουν να έχουν φίλο ή φίλη;

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

1ο Κεφαλαιο - Τεστ Αξιολόγησης

Κεφαλαιο 1ο – Τεστ Αξιολόγησης

1ο Κεφαλαιο - Τετραδιο Μαθητη 1.4

1ο Κεφαλαιο – Τετραδιο Μαθητη 1.4

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου Ασκ Τετραδίου -3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ Τετραδίου 3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

6.6 Ασκήσεις τετραδίου -Δίκτυα

6.6 Ασκήσειςς

6.4 Ασκήσεις

6.4 Ασκήσεις

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

3ο Κεφ. Ασκ Τετραδιου 3.5 - Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.5  Θέματα Ανάπτυξης

2.5 Ασύρματα Δίκτυα

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) - Δομή πλαισίου Ethernet

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) – Δομή πλαισίου Ethernet

2.4 Δίκτυα ETHERNET (10/100/1000Mbps)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ στα ΔΙΚΤΥΑ Γ Πληροφορικης 2ο Κεφαλαιο

1ο Κεφάλαιο OSI - TCP/IP

1ο Κεφ. Δικτυα Γ Πλη -OSI , TCP/IP

Δίκτυα Κεφάλαιο 4ο - Τετράδιο Μαθητή

Κεφάλαιο 4ο