Συσκευή ενίσχυσης της φιλίας από το 1ο ΕΠΑΛ Φλωρίνης – Σύνδεση με ERT3-Εκπομπή Περίμετρος

Εάν ο ήρωας του Ντίσνεϋ, Κύρος Γρανάζης, έβλεπε μια συσκευή αναγνώρισης των συναισθημάτων, είναι βέβαιο ότι θα άναβε το λαμπάκι του συνοδού του γλόμπου.

Η δημοσιογράφος της ΕΡΤ Θωμαή Αδάμου, μοιράζεται την εμπειρία ενός ψυχογράμματος που βγαίνει σε μόλις τρία δευτερόλεπτα με το άγγιγμα μιας συσκευής.

Πρόκειται για μια συσκευή η οποία αφορά την ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ μαθητών και γιατί όχι μεταξύ των μεγάλων, αναφέρει η Αναστασία Τζιώγκα, υπεύθυνη καθηγήτρια στο Τμήμα Πληροφορικής. «Είναι περισσότερο μια συσκευή αναστοχασμού και αυτοελέγχου».

Φαίνεται πως η συσκευή που κατασκεύασαν οι μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ, διαβάζει την συναισθηματική λειτουργία του “θύμου αδένα” και φιλοδοξεί να συγκρατήσει το θυμικό, με δεύτερες σκέψεις.

Επάνω σε ένα χαρτόκουτο με μια διαβάθμιση κλίμακας ένας ενσωματωμένος αισθητήρας, πολύ κοινός και φτηνός στο εμπόριο, δίνει την αληθινή εικόνα των συναισθημάτων του χρήστη. Ακουμπώντας τα ακροδάχτυλα στον αισθητήρα, η λειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος μετατρέπει την σκέψη που δημιουργείται από τον χρήστη για ένα άτομο σε αντίδραση και καταγραφή μέσω ενός αριθμού. Όσο μικρότερος τόσο πιο αρνητικά τα συναισθήματα και όσο μεγαλύτερος τόσο πιο θετικά. Τα συναισθήματα μεταφράζονται σε ηλεκτρικά σήματα.

Συσκευή ενίσχυσης της φιλίας από το 1ο ΕΠΑΛ Φλωρίνης

Ένα δείκτης για να βλέπουμε τα κρυφά συναισθήματα και να τα κατευθύνουμε με θετικό τρόπο, να αναστέλλονται οι αρνητικές σκέψεις για κάποιον, όπως εξηγεί είς εκ των μαθητών, ο Νικόλαος Ράτσικας.

Η συσκευή κατασκευάστηκε σε τρείς ημέρες και θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα  φορητό γκάτζετ, από κάποια Startup επιχείρηση, και ως ένα προσιτό προϊόν να μπεί στην καθημερινότητα και να τεθεί στο επίκεντρο μιας παρέας, η οποία μπορεί να ανακαλύψει εκ νέου την φιλική ομήγυρη και να την διευρύνει, συζητώντας για τα εμπόδια που υψώνονται στην επικοινωνία από αρνητικές σκέψεις.

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

1ο Κεφαλαιο - Τεστ Αξιολόγησης

Κεφαλαιο 1ο – Τεστ Αξιολόγησης

1ο Κεφαλαιο - Τετραδιο Μαθητη 1.4

1ο Κεφαλαιο – Τετραδιο Μαθητη 1.4

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου Ασκ Τετραδίου -3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ Τετραδίου 3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

6.6 Ασκήσεις τετραδίου -Δίκτυα

6.6 Ασκήσειςς

6.4 Ασκήσεις

6.4 Ασκήσεις

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

3ο Κεφ. Ασκ Τετραδιου 3.5 - Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.5  Θέματα Ανάπτυξης

2.5 Ασύρματα Δίκτυα

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) - Δομή πλαισίου Ethernet

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) – Δομή πλαισίου Ethernet

2.4 Δίκτυα ETHERNET (10/100/1000Mbps)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ στα ΔΙΚΤΥΑ Γ Πληροφορικης 2ο Κεφαλαιο

1ο Κεφάλαιο OSI - TCP/IP

1ο Κεφ. Δικτυα Γ Πλη -OSI , TCP/IP

Δίκτυα Κεφάλαιο 4ο - Τετράδιο Μαθητή

Κεφάλαιο 4ο