Ενημερωτική δράση του Διοικητή της Τροχαίας στους μαθητές του σχολείου μας

Την Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2025, είχαμε τη χαρά και την τιμή να  συνεργαστούμε  με  τον Διοικητή της Τροχαίας, κ. Γκίνη Δημήτρη, στο πλαίσιο μιας σημαντικής ενημερωτικής δράσης για την οδική ασφάλεια. Η ενημέρωση είχε στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών γύρω από κρίσιμα θέματα που σχετίζονται με την κυκλοφοριακή αγωγή και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας, ο κ. Γκίνης Δημήτρης, τόνισε τους κινδύνους που σχετίζονται με την υπερβολική ταχύτητα και την κατανάλωση αλκοόλ πριν ή κατά την οδήγηση. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη σημασία της ζώνης ασφαλείας και του κράνους — δύο απλά αλλά σωτήρια μέτρα που μπορούν να σώσουν ζωές.

Ανάμεσα στα θέματα που αναλύθηκαν, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση. Ο Διοικητής υπογράμμισε ότι η αποστολή μηνυμάτων ή ακόμα και η χρήση εφαρμογών GPS χωρίς κατάλληλη στήριξη της συσκευής, αποσπούν επικίνδυνα την προσοχή του οδηγού, αυξάνοντας δραματικά την πιθανότητα ατυχήματος. Τόνισε ότι ένα δευτερόλεπτο απροσεξίας αρκεί για να συμβεί το κακό.

Μέσα από πραγματικά παραδείγματα και στατιστικά στοιχεία, εξήγησε στους μαθητές πόσο εύκολα μπορεί να προκληθεί ένα τροχαίο ατύχημα όταν αγνοούνται οι βασικοί κανόνες οδικής συμπεριφοράς. Επιπλέον, έγινε αναφορά στη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών, τα οποία γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, ιδίως στις νεαρές ηλικίες. Τονίστηκε η ανάγκη για υπεύθυνη χρήση, πάντα με κράνος, και πάντα με σεβασμό στους κανόνες κυκλοφορίας.

Η συζήτηση ήταν εποικοδομητική και βοήθησε όλους μας να κατανοήσουμε καλύτερα πως η ασφάλεια στους δρόμους είναι ευθύνη όλων μας είτε είμαστε οδηγοί, είτε επιβάτες, είτε πεζοί.

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων ευχαριστούμε θερμά τον κ. Γκίνη Δημήτρη, για την εξαιρετική παρουσίαση και ευχόμαστε  τέτοιες δράσεις να συνεχιστούν, συμβάλλοντας στην καλλιέργεια συνείδησης και υπευθυνότητας στα νέα παιδιά.

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

1ο Κεφαλαιο - Τεστ Αξιολόγησης

Κεφαλαιο 1ο – Τεστ Αξιολόγησης

1ο Κεφαλαιο - Τετραδιο Μαθητη 1.4

1ο Κεφαλαιο – Τετραδιο Μαθητη 1.4

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου Ασκ Τετραδίου -3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ Τετραδίου 3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

6.6 Ασκήσεις τετραδίου -Δίκτυα

6.6 Ασκήσειςς

6.4 Ασκήσεις

6.4 Ασκήσεις

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

3ο Κεφ. Ασκ Τετραδιου 3.5 - Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.5  Θέματα Ανάπτυξης

2.5 Ασύρματα Δίκτυα

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) - Δομή πλαισίου Ethernet

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) – Δομή πλαισίου Ethernet

2.4 Δίκτυα ETHERNET (10/100/1000Mbps)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ στα ΔΙΚΤΥΑ Γ Πληροφορικης 2ο Κεφαλαιο

1ο Κεφάλαιο OSI - TCP/IP

1ο Κεφ. Δικτυα Γ Πλη -OSI , TCP/IP

Δίκτυα Κεφάλαιο 4ο - Τετράδιο Μαθητή

Κεφάλαιο 4ο