O Αλέξης Παπαχελάς Inspirational Mentor στις «Εικονικές Επιχειρήσεις» του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας

Τα τμήματα Α1 και Α3 του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας στα πλαίσια του μαθήματος Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων, συμμετέχουν στο πρόγραμμα Εικονική Επιχείρηση. H Εικονική Επιχείρηση αποτελεί ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που βασίζεται στην αρχή της «εκμάθησης μέσα από την πράξη».

Το τμήμα Α1  θα δημιουργήσει  «Εικονική Επιχείρηση- Κατασκευή  αρωματικών σαπουνιών και κεριών» με συντονιστή του προγράμματος τον εκπαιδευτικό κ.  Δημήτρη Κρουσοράτη , συμμετέχει η εκπαιδευτικός κ. Ξηρού Ελένη και το τμήμα Α3 «Εικονική Επιχείρηση- Τοπικό προϊόν πιπεριά», με συντονιστή του προγράμματος τον εκπαιδευτικό τον κ. Ταβελλάρη Γεώργιο, συμμετέχει η εκπαιδευτικός κ. Ξηρού Ελένη. Και τα δύο προγράμματα υποστηρίζονται από τον δημοσιογράφο, διευθυντή της εφημερίδας  «Καθημερινή», κ. Παπαχελά Αλέξη Inspirational Mentor, που καθοδηγεί τη  μαθητική ομάδα μέσα από τη δική του επαγγελματική εμπειρία και γνώση.

Την  Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Α1 και Α3, είχαν την πρώτη διαδικτυακή συνάντηση με τον δημοσιογράφο, κ.  Αλέξη Παπαχελά, ο οποίος κατάφερε να εμπνεύσει, να ενδυναμώσει και να συμβουλεύσει τα παιδιά στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση. Οι μαθητές και οι μαθήτριες ενθουσιάστηκαν και η συνάντηση ήταν μια μοναδική  εμπειρία.

Η Εικονική Επιχείρηση αναπτύσσεται με άξονα μια ομαδική βιωματική δραστηριότητα, όπου οι μαθητές/τριες δημιουργούν μια «εικονική» επιχείρηση, κατανοώντας όλα τα στάδια της δημιουργίας, λειτουργίας και ρευστοποίησής της. Διαμοιράζουν και αναλαμβάνουν ρόλους για να σχεδιάσουν και να παράγουν προϊόντα ή υπηρεσίες που ανταποκρίνονται σε διαπιστωμένες κοινωνικές ανάγκες. Στόχος είναι η καλλιέργεια και ενίσχυση ικανοτήτων, δεξιοτήτων και στάσεων των μαθητών/τριών, ώστε να συνειδητοποιήσουν την κοινωνική ευθύνη τους ως μελλοντικοί/ές επαγγελματίες με σεβασμό προς το κοινό καλό και το περιβάλλον.

 

 

 

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

1ο Κεφαλαιο - Τεστ Αξιολόγησης

Κεφαλαιο 1ο – Τεστ Αξιολόγησης

1ο Κεφαλαιο - Τετραδιο Μαθητη 1.4

1ο Κεφαλαιο – Τετραδιο Μαθητη 1.4

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου Ασκ Τετραδίου -3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 3 Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ Τετραδίου 3.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

6.6 Ασκήσεις τετραδίου -Δίκτυα

6.6 Ασκήσειςς

6.4 Ασκήσεις

6.4 Ασκήσεις

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.4

3ο Κεφ. Ασκ Τετραδιου 3.5 - Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.5  Θέματα Ανάπτυξης

2.5 Ασύρματα Δίκτυα

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) - Δομή πλαισίου Ethernet

2.4.2 Διευθύνσεις Ελέγχου πρόσβασης στο Μέσο (MAC) – Δομή πλαισίου Ethernet

2.4 Δίκτυα ETHERNET (10/100/1000Mbps)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ στα ΔΙΚΤΥΑ Γ Πληροφορικης 2ο Κεφαλαιο

1ο Κεφάλαιο OSI - TCP/IP

1ο Κεφ. Δικτυα Γ Πλη -OSI , TCP/IP

Δίκτυα Κεφάλαιο 4ο - Τετράδιο Μαθητή

Κεφάλαιο 4ο