Επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσης της ιστορίας του τόπου μας – Τμήματα Α2 -Α4

Με χαρά σας παρουσιάζουμε το επιτραπέζιο παιχνίδι που κατασκεύασαν οι μαθητές των τμημάτων Α2 και Α4 του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας:

Φλώρινα QR Game

στο μάθημα: «Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων».

Σκοπός της δράσης  είναι οι μαθητές να γνωρίσουν την Φλώρινα και την ιστορία της,  μέσα από την αρχιτεκτονική των σημαντικότερων κτιρίων – οικιών της,  αλλά και των γλυπτών που κοσμούν πλατείες και πάρκα της πόλης και σηματοδοτούν κρίσιμες καμπές της πολυτάραχης σύγχρονης ιστορίας της…

Καλούνται οι μαθητές, να υιοθετήσουν- αναλάβουν μια οικία, να συγκεντρώσουν πληροφορίες για αυτήν και τον ιδιοκτήτη της και τέλος να ηχογραφήσουν την ιστορία της.

Η ηχογράφηση “ανεβαίνει” στην ιστοσελίδα, εξάγεται ένας κωδικός QR και προσφέρεται η δυνατότητα στον κάθε ενδιαφερόμενο σκανάροντας τον κωδικό  να αντλεί πληροφορίες  μέσω της αφήγησης του μαθητή.

Τι φτιάξαμε…

Στο επιτραπέζιο παιχνίδι – σε ένα ταμπλό 1 x 1,5 μέτρα – περιλαμβάνονται 44 οικίες, ζωντανά μνημεία της πόλης της Φλώρινας στις αντίστοιχες θέσεις  / τετράγωνα του παιχνιδιού. Κάθε τετράγωνο  περιλαμβάνει φωτογραφία της οικίας, έτος κατασκευής, τον πρώτο ιδιοκτήτη, τη διεύθυνση και φυσικά τους αντίστοιχους κωδικούς QR ηχογραφημένης πληροφορίας, που δίνουν την δυνατότητα στον παίκτη σκανάροντας με το κινητό του, να αντλήσει πληροφόρηση για το αντίστοιχο οίκημα – μνημείο, μέσα από την αφήγηση ενός μαθητή.

Οι Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί:

Χρυσοχοΐδης  Μπάμπης – Εικαστικός

Σολωμού Ερμιόνη – Χημικός μηχανικός

Θεοφανίδου Ελένη – Ηλεκτρολόγος μηχανικός

 

 

 

Βιβλιογραφία

Το περιεχόμενο των αφηγήσεων των μαθητών βασίζεται σε πληροφορίες που αντλήθηκαν κυρίως, από τις ακόλουθες βιβλιογραφικές πηγές:

  1. Ιστοσελίδα: Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Ψηφιακή Περιήγηση Φλώρινας Ψηφιακή Περιήγηση Φλώρινας – Επιστήμες της Αγωγής: Ζητήματα Ιστορίας, Ιστορικής Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικής Πολιτικής (uowm.gr)
  2. Βιβλίο Η αρχιτεκτονική της Φλώρινας στην περίοδο του μεσοπολέμου, Ζαρκάδα -Πιστιόλη, Χριστίνα, ΑΠΘ, Πολυτεχνική Σχολή, Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, 2003
  3. Βιβλίο Γειτονιές της παλιάς Φλώρινας, Δ. Μεκάση, Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Φλώρινας, 2017
  4. Ημερολόγιο 2002, Εσπερινό Γυμνάσιο Λ.Τ. Φλώρινας, Περιβαλλοντική ομάδα, 2002
  5. Ιστοσελίδα. www.florinapast.mysch.gr Νοερό ταξίδι στο παρελθόν της Φλώρινας
  6. Ιστοσελίδα: FlorinaQr: Τα μυστικά της πόλης FlorinaQR

 

2.1 Φυσικό επίπεδο - Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

2.1 Φυσικό επίπεδο – Επίπεδο Σύνδεσης (ζεύξης) Δεδομένων (μοντέλο OSI)

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ Πανελλήνιες 2019

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Πανελλήνιες 2020 ∆ΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΔΙΚΤΥΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

ΔΙΚΤΥΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2023

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 2 Ασκ. Τετραδίου 2.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

2ο Κεφ. Ασκήσεις Τετραδίου 2.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

Κεφ 2 Ασκήσεις Τετραδίου 2.4

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου - Θέματα Ανάπτυξης

6.5 Ασκήσεις Τετραδίου – Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ. 5ο Ασκησεις 5.6 Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

Κεφ 5ο Ασκήσεις 5.5 Θέματα Ανάπτυξης

3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου -Ασκ Τετραδιου 3.4

 3ο Κεφ. Επίπεδο Δικτύου – Διαδικτύωση Ασκ. Τετραδίου 3.4